Innehållsrik vecka!

Måndag och ny vecka som bjuder på en hel del kul!
Mån: ny bil kommer hem och ska stanna hos oss 1 v för att sedan utvärderas och kanske sedan flytta hem till oss.
Tis: ULLARED med 2 underbara grannfruar!
Ons: Sara (vännina sen flera år) kommer och är med mig o Ollie under dagen.
Tors: Emelie och Johannes anländer till Lkpg!! Plus en del fix inför Olivias födelsedag!
Fre: Fix och styr, bakning och matlagning inför min dotters 1-årsdag.
Lör: Min älsklings absolut första födelsedag! Hurra hurra hurra hurra!
Sön: Mer födelsedagsfirande!

Sådärja, som sagt, det finns lite att göra denna vecka =)

Om bara några minuter kommer Crille hem med en ny bil, en Passat! Dessutom Automat vilket fick mig att instinktivt känna NEJ! Jag vill ju inte ha en automat... I-landsproblem mina kära vänner, I-landsproblem... Det kommer nog att bli kanon, jag ska få provköra den efter lunchen =)
Nu ska jag se till att pastan inte kokar fast och att köttfärssåsen inte förkolnar utan min närvaro i köket!

Kram på er!

/Olivias mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0