Ensamstund vid datorn med en kopp varmt kaffe!

08:38 och Olivia har just somnat. Under morgonen har hon varit besatt av mina LHC-tofflor och så fort hon har fått tag i dom har hon slitit i dom så pass att lejonens man har hamnat som vita stora tussar mellan hennes fingrar... Nu har jag gömt dom, tror jag låter bli att använda dom i närheten av henne nu på ett tag... =)

Igår åkte vi till Älvan och fixade med våra utemöbler och Ollies bokhylla. Utemöblerna är nu klara =) och bokhyllan har jag nu grundmålat. Börjar likna nåt nu...  Olivia har även fått en möbel (bord + 2 stolar) av sin farmor och farfar att ha i sitt nya rum i Tallis, TACK TACK! =) Dom är så fina!

Idag ska jag och Livan ner en liten sväng på stan och titta lite på kläder och då speciellt pyjamas till Ollie.

Nu tänker jag ta tillfället i akt att duscha och göra mig klar så jag är någorlunda färdig när min trollis vaknar.

Ha en bra dag allesammans!

/Olivias mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0