6 dagar och 5 nätter kvar på Newstreet...

Tisdag och mindre än 1 v kvar...=) Trycksvärta, kartonglukt och oreda är tre ord som i korthet kan förklara rådande situation hemma på Nygatan! Just nu tog jag en liten paus, Olivia sover och jag har packat lite i köket. Senaste kartongen blev en sån där "allt-möjligt-konstigt-man-har-i-vissa-skåp-kartong"! Tycker inte om dom riktigt, dom tenderar att bli röriga och inte alls så "Tetris-packade" som jag vill ha dom... men men, det måste packas så...

Igår var vi på banken och träffade vår "nya bankkvinna", Ingrid som vi har träffat tidigare gick ju helt otippat och förtidspensionerade sig... Mitt i alltihopa...ja ja vi får önska henne en skön pension och tacka för att vi nu har en kvinna som verkar super och hon har (enligt vårt intryck) bra koll på det mesta. Det återstår bara att se att vi får den "ränte-rabatt" som vi avtalde med Ingrid, Ingrid hade dock inte antecknat detta eller fört det vidare till vår nya bankkvinna... På fredag kommer vi veta...

Vi var även på blixtvisit i Älvan på väg hem igår kväll, vi tittade lite på den bokhylla som Ollie ska ha i sitt rum. Svärfar hade målat klart den och den blev jättefin, TACK snälla svärfar/farfar!! =)

Idag ska jag fortsätta min packning, ta hem fler kartonger, besöka IKEA och även hinna hälsa på mamma som har stockholmsbesök som gärna vill träffa Ollie =)

Imorgon ska jag återigen till Borensberg, jag ska va med på en färga-hår-kurs som salong Klippet har med säljare imorgon. Hoppas på bra resultat i min lilla buske på skallen...

Nu vaknar snart min gullunge och innan dess vill jag packa klart den kartong som jag tidigare påbörjade!

På återseende!


/Olivias mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0