Vyssan-Lull ben är mitt hetaste tips för stunden!!!

Första natten utan Crille avklarad! =) Det har gått jättebra och Crilles stand-in Badda får högsta betyg!
Igår hade vi en riktig tjejkväll; Olivia, Madde,Tessan och jag fikade, pratade skit och gjorde en massa roliga tester på FB...
Efter Ollies em/kvälls-sovstund så fick hon komma upp till köksbordet där vi satt o pratade. I Maddes knä satt gullungen när hon fick syn på Tessan...det som sen händer fick oss alla att skratta så tårarna rann...Olivia tyckte (tydligen) att det var jättekul att titta på Tessan så så fort hon vände blicken åt hennes håll började hon skratta högt! Efter att ha skrattat så mkt behövde hon nästan hämta andan för att sen fortsätta skratta så fort hon såg Tessan igen! =) riktigt roligt o mysigt!

När kl drog sig en bit efter 21 skulle jag söva min älskade dotter som för stunden inte verkade vara så jättetrött men skam den som ger sig tänkte jag och förlitade mig på Vyssan-Lull benen på sängen...efter en halvtimmes vyssjande och sjungande somnar Ollie på sniskan i sängen och sov sedan till kl 07 imorse! Vyssan lull rocks!

I morse kl 06:30 ca vaknade jag och Madde till fågelkvitter i soffan...!!! Aj aj aj i hela kroppen! Som 2 dragspel försökte vi sen sträcka ut oss och jag noterar att Madde hade sovit med datorn i armhålan...aj... Så inatt ska vi se till att få en skön sömn i sängen! =)

Nu hör jag att Olivia håller på att vakna så;
På återseende!

/Olivias mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0