Varför måste det snöa nu igen!?

Först och främst:


GRATTIS ZANDRA OCH ROBBAN!!! Den 18 mars kom deras lille son till världen så mängder med grattiskramar till dom alla tre!

Det har nog hänt en hel del sen jag skrev sist men då jag är lite för dålig på att skriva så hinner jag säkert glömma en hel del...bättring lovas!
I helgen var vi på vårutflykt i Tinnerö, jättemysigt!
 I fredags grillade vi för första gången i år! =) Lite tidigt kanske men man kan ju inte säga att det inte smakar kanon!!! Det var en mkt trevlig kväll och vi hade besök av Olivias farmor och farfar.
Olivia har varti förkyld den senaste veckan, snorat ordentligt och varit rosslig och hostat. Men nu verkar det som att det är på väg att gå över, hoppas hoppas.

Syster min flyttar ju 1 april och Zandra har blivit mamma så en resa till Sthlm känns självklart! Frågan är bara när, titar jag i almanackan så verkar varje helg framöver vara inplanerad... =(  påsk, mormor fyller, kusiner fyller mm mm

Sitter nu och väntar på min mor, vi ska äta lite lunch ihop sen tar vi oss en promenad - hoppas på lite mer sol bara!

På återseende!

/Olivias mamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0