Vips så har vi växt ur ytterligare en storlek

Nu är vi hemkomna efter en runda på stan jag och Olivia. Jag har inhandlat ett fint fotoalbum som jag ser fram emot att få börja fylla. Tror vi har över 300 bilder som ligger på datorn och jag är rädd att om vi väntar för länge så blir det ett JÄTTEprojekt att få in alla kort i album sen... Så nu är det dags att skicka kort på framkallning! Har även insett de sista dagarna att bodys som var lagom vid jul (och då nästan för stora) nu är för små... hundan va det går undan! Så idag köpte jag en ny body och ett par byxor åt gullungen i stl 68, ska bli intressant att se hur länge hon kommer att kunna ha den storleken...
Tidigare idag hade jag tankar om att jag skulle baka något tills att pappa och bror och mamma kommer men jag la ner det projektet vid 15-tiden då jag satt och åt lunch... Grävde istället fram lite saffransbröd och chokladkakor  ur frysen som svärmor har bakat, det får bli bra.
När som helst så kommer förhoppningsvis far i huset hem, han behövde ju dock jobba lite längre idag då han inte var på jobbet förrän vid 9 i morse...
Olivia ligger nu med i princip hela knutna handen i munnen, det är något hon började med för några veckor sedan - visste jag inte bättre så skulle jag tro att det var tänder på gång! Urgulligt är även då hon faktiskt tuttar på tummen =)
Nu ska jag sätta mig och sjunga för min dotter, av någon anledning så gillar hon det faktiskt =)
/Olivias mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0