Risgryn eller ej, bitringen är införskaffad!

Köttgrytan är alldeles strax klar, förmodligen i lagom tid till att Olivia vaknar...men man får vara glad att man faktiskt under 1 timme ha kunnat stöka runt i köket utan att hon har vaknat! Vi har varit på en liten promenad på fm, var en kortis på stan och hoppade då in på Brio-butiken och köpte en bitring. Olivia har ju som jag nämnt tidigare börjat med att stoppa in i princip hela handen i munnan och gno runt... Först trodde vi att hon då var hungrig men icke, hon vill alltså mest bara gnaga på handen. Då hon inte är äldre än 3 månader (på lördag) så har vi väl liksom förkastat tanken med att det skulle va tänder men man ska nog inte va för säker. I vilket fall tänkte jag att det kunde vara skönt för henne att kunna bita lite på den som omväxling, låta handen vila lite... Jag menar förr eller senare kommer det ju att komma små tänder och då är det ju bra att ha en bitring, vi får se vad min lille kicka kommer att tycka om den.
Nu hör jag hur det gnyr i vagnen, har längtat tills att hon ska vakna faktiskt. Köttgrytan får vänta, nu vill jag gosa med min gullunge!
/Olivias mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0