Så det kan bli...

Av någon outgrundlig anledning glömde jag att skriva om detta igår, förstår faktiskt inte det...
Jag vaknar av att Christian skrek "Sofie!" i mer eller mindre panik, mitt gensvar blir givetvis "JA Vad är det???" med lite skärrad ton då jag yrvaket inser att någon skriker mitt namn... "KOM HIT FORT!" hör jag från badrummet, jag rusar upp, tar en paus i hallen då jag rest mig på tok för fort och därmed inte ser nåt då allt bara svartnade för ögonen och öronen susar och jag tror för en sekund att jag håller på att svimma... Väl inne i badrummet möts jag av min fina sambo iklädd kallingar och birkenstock, med en aningen ansträngd och stressad min talar hon om för mig att jag måste hjälpa till, " Olivia har bajsat på hela mig och halva golvet!" Mellan birkenstock toapapper ser jag hur det liksom har sprutat en del nr 2... Bort med mattan och in med den i tvättmaskinen sen var det bara att torka! Och på skötbordet ligger finast och ler o jollrar i  vanligt skötbordsmanér! Annorlunda morgon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0