12 v och urinvägsinfektion...

Om jag kunde så skulle jag bokstavligt talat bära min dotters bördor, i detta fall skulle det innebära att jag istället fick urinvägsinfektion, feber o penicillin! Vi är nu inne på dag 2 av kuren o jag hoppas vi snart ska märka att den gör nytta!
Annars rullar allt på, idag fick jag bort det sista av julen, lite sent men så är det när man har en liten =)
Ikväll har vi varit ute o tittat på församlingshemmet vi ska vara i och fika efter att vi har döpt Olivia. Dopet kommer att äga rum den 14 februari, Valentines day. Så efter att ha mätt bord, kollat serviser osv kände jag mig rätt nöjd och förväntansfull inför dopet!
I skrivande stund sitter min kära sambo o försöker att lugna Olivia som är trööööött men inte vill koppla av  och sova... Jag ska passa på att pilla i mig lite kvällsmat, sent jag vet men det tänker jag strunta i =)
/Olivias mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0