Olivia Cecilia Andersson Johansson

Dopet blev sååå bra och så fint! Vi är så tacksamma för alla som var med och gjorde denna dag så underbar som den blev! Kort från dopet kommer givetvis inom kort. Nu är vår gullunge döpt och hon var obeskrivligt "duktig" hela dagen, lugn och trygg. Det som förvånar mig är att vi åkte hem med en hel tårta! Det trodde jag aldrig, vi var 55 st och vi hade köpt tårta till 60 st...det kan ha varit alla bakverk som gjorde att alla inte orkade äta så mycket tårta... Kakor har vi också kvar, det är inte bra med tanke på att vi vuxna i vår familj har planer att sätta igång med en liten GI-kur! Vi får helt enkelt bjuda på dem så fort det kommer nån på besök! =) Olivia fick massor fina presenter! Återigen TACK för det! Vi kunde helt enkelt inte ha önskat oss något mer av denna dag!!!

Idag ska jag och Ollie till US för att göra ett ultraljud på hennes njurar, detta då hon troligtvis har haft en urinvägsinfektion. Hoppas att det går bra!

Igår vände sig Olivia alldeles själv fram o tillbaka från mage/rygg! Hon är så duktig, hon har fått ett nytt baby-gym så när hon låg där och "gymade" så kom hon allt på hur man skulle göra för att rulla runt! =) Hon är för fin!

Nu ska jag ta mig lite frukost, på återseende!

/Olivias mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0