Fredag= tapeter, Stieg Larsson och familjemys!!!

Fredag 27 februari, idag händer mkt roligt. Om en timme åker familjen Andersson/Johansson till Tallboda och får kolla, känna, klämma och mäta på sitt nya hus =) Tanken är att vi ska kunna göra tapetval efter att ha varit där. Riktigt kul ska det bli! Tror att gullungen kanske får tapet med fina hjärtan på...ska se hur de ser ut live innan vi bestämmer oss dock.

Idag har även "Män som hatar Kvinnor" biopremiär, Stieg Larssons triologi är klockren och lätt det bästa och mest njutningsfulla jag någonsin förlustat mig i! Ronni Svensson sitter i skrivande stund på tv4 nyhetsmorgon och ger filmen 3 solar dock...men det kan ju va som det så ofta är: boken slår filmen! Tanken är att jag (med vem är ännu oklart) ska försöka se den i helgen. Madde mfl går på på lördagen, ev går jag med mamma på söndag. Hur som haver så ser jag enormt mycket fram mot att sätta mig till rätta o kolla på den! Har längtat!

Igår var jag och Olivia och lunchade med Madde och Sanna på Strandgatan 2, hur trevligt som helst. Olivia var som vanligt en ängel och hade roligt med båda juristerna =)
Jag har såååå mycket ideér för Ollies rum i Tallboda, tänk om jag hade haft lika mycket pengar som tankar... =) Har dock kommit fram till att det vi vill göra i hennes rum kan man till stor del göra själv - man behöver inte heller köpa allt nytt!

Nu ska jag kliva ur nattlinnet och passa på att äta medan Olivia sover men först; TACK för alla fina inlägg, det känns kul att flera av er faktiskt läser den - det var ju lite meningen =) Kram på er!

/Olivias mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0