Första mötet med baby-gymet som numer är en klar favorit!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej hej!

Läs gärna min blogg om allt mellan himmel och José =)

2009-02-27 @ 09:09:09
URL: http://bananvecka.blogg.se/
Postat av: /Olivias pappa

Hej mina sockertoppar. Nu har jag äntligen tagit mig tid för att betrakta denna härliga blogg. Fortsätt på den inslagna vägen Sofie, bilder och text är underhållande. Jag gillar att läsa det du skriver, fyndigt och roligt. Det blir till att prenumerera på denna sida, tackar vet jag rss-flöde! Och alla vänner och de på kontoret borde så klart ha samma förmån.

Pappa älskar er båda två!

2009-03-03 @ 01:18:55
Postat av: Jenny

Fina ni är tycker alla vi här på lantmannagatan :-) Lägger genast till din blogg till länkarna i min blogg så att vi alla kan klicka på varandra :-*

2009-03-06 @ 11:26:15
URL: http://underhuden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0