Så här var det...

... i morse när Olivia Cecilia vaknade lite som på fel sida men ändå i mitten av mig och Crille... "Nu ä dä dax o vakna" säger hon först och fortsätter sedan lite mer gnälligt i stil med "ja vill gå ner nu!", "mamma vakna" och "pappa vakna". Det hela håller på nån minut och medan jag och Crille gnuggar sömnen ur ögonen händer följande: "Pappa!" följs av en ordentlig knuff från Olivia på pappa som redan ligger långt ut på sidan i sängen vilket medför att det dunkar till och pappa ligger på golvet. "Men vad GÖR DU?!?" utbrister jag lätt chockad och på vippen att bil irriterad, detta besvarar Olivia med en, vad jag tror kan kallas, liggande round-kick rakt över kinden på mig! Det är nu man tror att det är en dröm men man inser ju snart att det är det inte. Vissa mornar har guld i mun, andra bjuder på action likt vilken Arnold-rulle som helst! Godmorgon säger vi nu och passar på att önska er alla en trevlig dag!

/Olivias mamma

Kommentarer
Postat av: Angelina

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-11 @ 05:00:13
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0