30+

Jamen då var det väl ca 1 månad sen jag skrev och i vanlig ordning har det hänt mängder med saker! Och denna gång en massa positiva saker såsom 30-årsfirande, bubbel i magen, barnafödande och könsdefineringar...

Jag har fyllt 30 och min födelsedag var helt underbar - detta tack vare de fina människor som gjorde min dag så fin. Stort tack till min älskade Christian som hade planerat och styrt upp början på dagen! Den lämnade inget att önska. Resten av dagen fick jag lyckligtvis spendera med min kära syster och på kvällen anslöt även närmaste familjen. Självklart var Olivia med redan från start när frukost på sängen serverades till skönsång!

Min 30-årsdag firades sedan för alla nära och kära vänner och släktingar den 23 april i Fornåsa bygdegård. Bilder kommer senare - jag kan bara passa på att säga STORT TACK till alla er som kom och gjorde min dag då så bra som den blev!!!

Det har börjat bubbla i magen och jag älskar det! Än så länge har jag dock inte känt några sparkar utanför magen (med handen på magen) och jag längtar med spänning =) Att jag inte har känt så mkt har fram tills i onsdags gjort mig lite orolig. I onsdags var vi dock på ultraljud - ett mkt betryggande sådant! Bebis mår prima och alla mått och omfång var precis som dom skulle! Vi fick också reda på om Olivia kommer att få en lillasyster eller lillebror... =) Men jag vill nog vänta lite med den informationen...

Våra kära grannar har nu äntligen fått sin dotter- Stella föddes den 2 maj! Välkommen säger vi!

Nu är det dags att sätta igång med frukost. Denna helg har vi inget bestämt eller planerat förutom lite hemmafix och jag älskar såna helger. Att det sen är blå himmel och solsken är som en söt välsmakande grädde på moset!

//Olivias mamma


Kommentarer
Postat av: Therese

Låter spännande att ni nu vet att det är en flicka eller pojke :-) Vi har inte bestämt oss än om vi vill veta innan eller inte vad som ligger i magen. Man både vill veta och inte. Har också börjat känna ett bubblande i magen, men inte heller kännt något med handen eller så än. Vi ska på vårat ultraljud 31maj så längtar dit nu :-) Hoppas allt är bra med er allihop. kram

2011-05-14 @ 09:57:23
URL: http://tiingeliingg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0