Vad är det för dag, är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är Crilles födelsedag HURRA HURRA HURRA!

Grattis min älskade Christian, det är din dag idag!

Efter att ha hasat sig upp vid 6 o kokat kaffe, gjort välling och förberett en silverbricka med flagga, ljus, smörgås och present tågade jag och Olivia in i sovrummet i takten till "Ja må han leva.." och väckte vår kära pappa/sambo! Trots att Olivia vägrade sjunga utan i stället skulle slita i brickan jag höll i och samtidigt skrika "ja bäla ja bäla ja bäla ja bääääääääla!!!" så gick det rätt bra - jag tror att Crille hörde min sång. Och ska vi vara ärliga så kanske vi kan ,för allas väl, önska att Olivia överröstade min sk sång...

Hockeyn har börjat igen och med samma entusiasm och glädje som alltid vid denna tid på året välkomnar vi nu månader av spännande matcher! Fint som snus!

Ikväll har jag ordnat med överraskning åt Crille, återkommer med hur det gick...

/Olivias mamma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0