Tack Jonas!

Ni som känner mig vet att jag har en del mindre bra vanor, ett exempel på en dålig vana var tex mitt rökande - nu har de snart gått 1 år sen jag slutade och det känns hur bra som helst!  Men som sagt, vissa dåliga vanor har jag kvar.
(Ett fåtal, egentligen inte nåt att anmärka på alls men för att förhålla mig så politiskt korrekt som möjligt så måste jag ju säga så. Frågar Crille så har jag jobbat bort alla olater! Tänker inte erkänna att jag har vanor som kan bli till min nackdel...det vore ju att blotta strupen fullkomligt...)

Men jag har även vissa bra vanor. Ett ypperligt exempel på det är jag kontinuerligt läser min bästa vän Jennys blogg och jag älskar vad och hur hon skriver! Idag har hon lagt upp en länk som jag spontant kände att jag med MÅSTE ha, så varsegoda mina vänner! Läs och njut! Så bra!


http://www.jonasgardell.se/doc/diary.jsp#section=k7

Vill bara förtydliga att det är inlägget som heter "Män som hatar kvinnor" som jag ovan refererar till...


/Olivias mamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0