Tänder, Tiger och Trevlig Helg!

Är det inte tänder på väg nu så vet jag inte vad som är fel... Olivia hade igår en utav de gnälligaste dagarna hittils, inget var bra och det var nästan omöjligt att få henne att sova vilket genererade 2 längre promenader...bra iof...
Hoppas för hennes skull att tänderna behagar komma fram snart så hon slipper obehaget!

Igår träffade jag ev. framtida ägare till Tiger. Det känns givetvis hur trist som helst att han inte längre kommer finnas kvar inom familjen men det är ju en ego-tanke, om jag istället tänker på hur bra han kan få det hos den här familjen så känns det ju bättre. Denna familj bor i Ånestad och där kommer han kunna gå in och ut precis som han vill och detta är nåt jag tycker känns riktigt bra. Jag som har bott så centralt hela tiden med honom har ju aldrig kunnat ge honom en chans att få smak på utelivet riktigt. Hoppas att den familjen jag träffade igår vill ta hem honom till sig, dom var av samma uppfattning som jag vad gäller att en katt är och ska få vara en del av familjen som den familjemedlem han faktiskt är. Vi får se hur det blir, det är även en till familj som hört av sig som är intressanta. Dom bor på Flemminge Gård i Boxholm och jag var där med Crille och svärmor i fjol och det var något av det vackraste i Östergötland. Där skulle han också få det kanon! Återkommer med info om hur det blir...

Fredag idag, äntligen... exakt vad helgen bjuder på är inte i skrivande stund klart. Packning kommer dock högt upp på prioriteringslistan =)

Nu vaknar säkerligen madam snart så det är läge att jag får i mig lite frukost innan.

TREVLIG HELG!

/ Olivias mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0