Ridge+Taylor eller Ridge+Brooke...? Da da da daaaam... spännande...

Hemma igen efter besöket på BVC och allt har gått  bra, Olivia följer kurvan så fint så =) 9120 väger min lilla tös nu! Hon klarade läkarens test med bravur, såklart... =)

Nu har hon ätit och sover så gott så då kanske mamma tänker passa på att vila en stund framför något kvalitativt tv-program, typ Glamour... Ja jag gillar det och nej det kanske är rätt B men nu råkar jag vilja följa fam Forrester i deras extrema vardag fullspäckad med intriger... Jag är mammaledig och är det någon tid det kan va legitimt att få följa såpoperor så är det väl nu...!? =)

Jag inväntar även svar från min kära sambo om hur vi ska göra med kvällen, det lutar åt att vi åker till Älvan och jobbar lite med våra möbler. Vi får se!

På återseende!

/Olivias mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0