"Hela dan får, hon arbeta, hon får jobba, hon får streta, putsa, diska, tvätta, damma, varje dag är det detsamma"

Jo men ett till inlägg blev det visst från Newstreet =) Kl är runt 08 och Olivia har nu somnat om efter att ha varit uppe och ätit och lekt en stund. Hon fick även titta på när mamma hysteriskt noggrant skrubbade spisen... Riktigt skönt att städa där det verkligen behövs och där det syns att man har gjort det faktiskt! Nu ska jag strax dra ut spisen och möta monstren där bakom...kan inte dra mig till minnes att vi har haft den ute och städat bakom förutom den gången för typ 2 år sen då vi bytte golv - kan bli intressant med andra ord...

Inatt har vi haft finfrämmande! Ollies farbror Adde har varit här, han behövde låna vårat nätverk igår då Älvans var out of order. Så igår åt i gott från Sukothai och somnade sen skönt i soffan... =)

Idag är dagen då jag o mor min ska vara modeller, 3 klädombyten skulle man ha med sig... hm tänkte jag...hur mkt av dom kläderna jag har kan jag ha på mig...? Nja not so much faktiskt men jag ska väl kunna dra med ett par trasor, jag får se det som en rolig grej att göra med mamma - det behövs det inte nån catwalk-outfit till =)

Jobbet kallar så På Återseende!

/Olivias mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0