3 månader idag!

För 3 månader sen låg jag nyopererad, omtöcknad, förrvirrad och alldeles lycklig över att vår dotter hade kommit till världen...sen dess har livet bara blivit bättre! Sjukt hur fort tiden faktiskt går! Häftigt också, min vän från Stockholm väntar barn till mars och jag minns hur vi låg i vår soffa i augusti och pratade om att det känns overkligt att vi båda skulle ha barn...då var jag hyfsat tjock men på henne syntes det givetvis ingenting ännu. Nu har hon en rejäl och fin mage =) O det känns inte som att det var så länge sen! Vännen min väntar en pojke, det vet dom. Kanske en liten Lukas tror jag =)

Imorgon fyller min mor och syster yster kommer, JIPPI! =) Så imorgon blir det firande hos mamma, först lunch på dagen sen fika till kvällen. Trevligt!

Ikväll är det kanske så att jag och min vän ska på bio, funderar på att se en riktigt "tjejig" film, en som jag inte kommer få med mig sambon på exempelvis... Det kommer nog att bli riktigt trevligt om det blir av. Sambon kommer allra säkerligen att kolla på handbolls-vm om jag lämnar hemmet ett slag =)

Nu är det dags för frukost.
/Olivias mamma

Kommentarer
Postat av: madison

Blev visserligen ingen bio men tjejkväll på hög nivå ändå!

2009-01-27 @ 12:49:11
Postat av: Zandra Mitander

Ja visst känns det som en evighet sen vi tog tupplur på din soffa tillsammans!

Och nu har jag bara 2 veckor kvar innan sonen är planerad att komma! =) Helt otroligt känns det!

Jag hoppas att min lilla prins och din lilla prinsessa får träffas när ni flyttat till ert nya hem.

Kram på dig vännen!

/ Zandra

2009-03-06 @ 22:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0