VÄLKOMMEN KÄRA SOL!

Sol ute, sol inne, sol i hjärta, sol i sinne! Idag lyser sol och himmlen är blå, jag och Olivia ska alldeles strax ge oss ut på stan och handla lite. Ikväll kommer Isabella, Peter och Åsa så jag ska fixa lite inför det.

 Olivia fortsätter att ta sig på huvudet/öronen så jag kontaktade BVC för att se så att allt är  sin ordning med det. Tidigare har hon gjort det då hon har varit sömning men nu de sista dagarna kommer det allt oftare och folk har ifrågasatt om hon kanske har ont och då kände jag att det är värt att kallas hönsmamma och jag ringde därmed BVC... väntar på att bli uppringd och förhoppningsvis kan de trygga mig och säga att det nog inte är någon fara...

Funderar mer o mer kring en tatuering med Olivias namn...var hur när.. är bara frågan...? Vi får se.

Nu klär vi oss och går ut, på återseende!

/Olivias mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0