Helg betyder inte alltid vila...

Fredag och blå himmel! Känns bra =) I skrivande stund inväntar jag min mor som kommer förbi och hälsar på och dricker en kopp kaffe med mig. Idag har jag och Olivia varit en sväng på stan och även tagit en fika på tant Baddas jobb. Ikväll åker familjen på kalas i Mantorp vilket ska bli jättekul. Imorgon åker vi kanske iväg en sväng till Rimforsa och hälsar på min far, ev sover vi kvar. På söndag är det middag hos mamma för min mormor som igår fyllde 85! Grattis igen Mormor!
Vi var där en sväng igår och fikade och hade det trevligt! Borden var fyllda med vackra blommor och mormor var lycklig över att ha haft en kanondag, kul!

Idag fick jag/vi ett lite oroväckande brev... Det var från Kärnhem och de informerade om att bygg går ut i strejk och att detta ev kan komma att påverka bygget i Tallboda men man trodde att det inte skulle påverka inflyttningsdatum för just vårt hus. Men tänk OM? Vill inte ens tänka tanken just nu, hoppas att de som strejkar får vad dom kräver, för det är de säkert värda, och att vi får flytta in som planerat!!!

Jag saknar min lillstrumpa känner jag och hoppas verkligen att det blir av att vi åker till stockholm nästa helg!

Nu är det dags för kaffe! =)

/Olivias mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0