Jul, jul, jul...

...och stöket är igång! Ikväll är det dags för graninköp och även lite matinköp. Till årets julbord står vår familj för kötbullarna och julskinkan bla. Jag HATAR att rulla köttbullar då det innebär att ta i något rått och ibland blodigt, det kan va något av det värsta jag vet. Jag vet att jag är löjlig men det förändrar ju tyvärr inte det faktum att jag tycker det är så illa att jag måste stå med plasthandskar o rulla dom små... Men det ska nog gå, tänker ta hjälp av min sambo...
Det förra inlägget blev så långt så nu tänker jag fatta mig lite kortare i framtiden!
Olivia växer så det knakar, nu är hon verkligen med och konverserar med hela kroppen och ler och skrattar så jag smälter! Helt otroligt hur man kan älska någon så innerligt som jag älskar min dotter!!!
Nu ska jag få i mig lite lunch och sen bär det av ner på stan en sväng!

GOD JUL, om jag inte skriver nåt mer innan jul...

/Olivias mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0